Masterclass Inbound marketing / sessie 1

Masterclass Inbound Marketing

Wil je weten wat Inbound marketing is en hoe je het effectief kunt toepassen in je bedrijf? Dit leren wij je op donderdag 18 en 25 juni in Zaltbommel! Naast het opdoen van kennis, zetten we je in deze Masterclass aan het werk, zodat je na het afronden van de gehele opleiding een aanzet tot een Inbound plan van aanpak met verschillende tools in handen hebt om in te gaan zetten binnen je eigen organisatie.

Tijdens de eerste sessie op 18 juni zullen Edwin Vlems, Maarten van Ham, Marlene Dekkers en Marieke Heesakkers spreken.

Edwin VlemsEdwin Vlems

Edwin Vlems is Marketing Manager bij een B2B-bedrijf en deelt graag zijn marketingexpertise & vernieuwingen. Een paar keer per jaar geeft hij presentaties over marketing op universiteiten en congressen: “Leuk om te doen en de reacties die je krijgt zijn waardevol.” Edwin is voorloper op het gebied van ‘Inbound Marketing’ (social media, content marketing) en heeft daar ook boeken over geschreven.

Edwin wordt vaak gevraagd te spreken over Inbound marketing (onder andere), wat tevens een bewijs is dat het concept werkt. Hij heeft op congressen gestaan in Nederland en in het buitenland (Sao Paulo, Dublin, Bad Nauheim en Barcelona). Edwin is vaste blogger in het team van Marketingfacts en is toegelaten tot het ‘NIMA Register der Marketeers’, een groep van zo’n 100 ervaren marketingmensen. Zijn specialiteit is marketing in de B2B, omdat hij daar reeds 15 jaar werkzaam is.

Op donderdag 18 juni zal Edwin Vlems de theorie behandelen over Inbound marketing, Thought Leadership en bloggen.

Maarten van Ham – Inbound marketingMaarten van Ham

Maarten van Ham is commercieel manager binnen de bouwdivisie van VB Groep (Huybregts Relou en Huybregts Systeembouw). Marketing, gedreven vanuit de beschikbare kennis en ervaring binnen de organisaties, wordt ingezet om de bedrijven goed te positioneren. Aandachtsgebieden zijn onder andere; Marketing (in- & outbound), Social Media, Tendermanagement, Conceptueel bouwen en ontwikkelen. Verder actief binnen het Netwerk Conceptueel Bouwen als voorzitter werkgroep vraag en aanbod actief om de vragende markt en aanbiedende partijen dichter bij elkaar te brengen, teneinde conceptueel bouwen dé aanbodstrategie in de bouwwereld te laten zijn.

Op donderdag 18 juni zal Maarten van Ham zijn case van Huybregts Relou presenteren over Inbound marketing.

Marlene Dekkers – Thought LeadershipMarlene Dekkers

Marlene Dekkers helpt ondernemers en marketeers in de (technische georiënteerde) B2B met het verleggen van het accent naar nieuwe (online) marketing met haar bedrijf Marketing Accent. Door de passie van mensen en bedrijven voor het voetlicht te brengen, helpt zij hen bij het bouwen aan hun online expertpositie en meer rendement.

Haar aanpak start vaak vanuit het DNA van het bedrijf, gevolgd door een digital marketing strategie, tactiek en de uitvoering in de vorm van bijvoorbeeld workshops social media en bloggen. Inbound marketing en  thought leadership zijn enkele van haar favoriete onderwerpen.

Marlene is Registered Digital Marketeer en won de Award Digital Marketing Professional  (publieksprijs) in 2013. Zij wordt regelmatig als spreker, trainer of docent gevraagd en is gepassioneerd over de nieuwe manieren van marketing bedrijven en wat dat betekent voor ondernemers en marketeers.

Marlene Dekkers zal op donderdag 18 juni haar cases over Thought Leadership presenteren.

Marieke Heesakkers – bloggenMarieke Heesakkers

Als enthousiast en gepassioneerd B2B marketingstrateeg is Marieke werkzaam als Marketing Manager van Berkvens Deursystemen, Limburgia Utiliteitsdeuren en Vari-Doors Schuifdeursystemen. Ze houdt van het ontwikkelen van innovatieve concepten en proactief zorgen voor oplossingen, in plaats van antwoorden. Ze bewijst graag dat marketing geen gebakken lucht is, maar waarde toevoegt en dat je (ook B2B) altijd zaken doet met ménsen. Duurzaam verbinden zit in haar DNA.

Tevens is Marieke eigenaar van ‘Marieke Heesakkers Marketing Impact’ en beschikbaar voor (strategisch) B2B marketingadvies, workshops, masterclasses en als spreker. Blogger voor o.a. Marketingfacts.nl, columnist voor Cobouw en bestuurslid van NIMA Zuid.

Limburgia werd eind 2014 genomineerd voor de Industrial Social Media Award en stond in januari 2015 in de Content Marketing top 19 van MarketingTribune. Marieke is zeer vereerd met de 31e plaats in de Top 100 van Beste Marketeers van Nederland, samengesteld door Tijdschrift voor Marketing, maart 2015.

Marieke Heesakkers zal op donderdag 18 juni haar case van Limburgia over bloggen presenteren.

 

De volgende blog zal gaan over sessie 2 met Hans Buskens, Björn Bouwmeester en Hannie Derks.

 

Klik hier om je aan te melden voor de Masterclass.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *