Masterclass Inbound marketing / sessie 2

Masterclass Inbound Marketing

Wil je weten wat Inbound marketing is en hoe je het effectief kunt toepassen in je bedrijf? Dit leren wij je op donderdag 18 en 25 juni in Zaltbommel! Naast het opdoen van kennis, zetten we je in deze Masterclass aan het werk, zodat je na het afronden van de gehele opleiding een aanzet tot een Inbound plan van aanpak met verschillende tools in handen hebt om in te gaan zetten binnen je eigen organisatie.

Tijdens de tweede sessie op 25 juni zullen Edwin Vlems (ook sessie 1), Hans Buskens, Björn Bouwmeester en Hannie Derks spreken. De sprekers van sessie 1 lees je hier.

 Hans BuskensHans Buskens

Hans Buskens is commercieel directeur van het in afvalsoftware gespecialiseerde PieterBas Automatisering en is verantwoordelijk voor de strategie, marketing en verkoop. Hij vormt samen met zijn broer Pieter Bas de directie van het 25 medewerkers tellende bedrijf.

Na zijn (post-)hbo bedrijfskunde, studeerde hij NIMA Business Marketing en haalde zijn MBA aan de Henley Business School, University of Reading in Engeland. Hij behaalde een eervolle tweede plaats bij de ISMAward en was onder meer (gast)spreker voor Industrial social Media en op het congres ´Contentmarketing en Webredactie´ van uitgeverij Entopic.

Op donderdag 25 juni zal Hans Buskens zijn case van PieterBas over Content marketing presenteren.

Björn BouwmeesterBjörn Bouwmeester

Björn werkt met veel plezier al ruim 12 jaar in de bouw, volgens hem, ´een prachtige branche´. Gedurende zijn loopbaan bij Heembouw heeft hij de technische kant verruild voor de marketing. Als Online marketing en Communicatie specialist houdt hij zich nu vooral bezig met de online presentatie van Heembouw. Dagelijks beheert hij voor Heembouw met veel plezier alle Social Media kanalen. In 2013 wonnen zij met Heembouw de Industrial Social Media Award, hierdoor zijn zij nu een case voor andere B2B bedrijven. Dat maakt Björn trots. Hij gelooft in de kracht van Inbound en probeert zoveel mogelijk collega’s te overtuigen dat kennis delen loont. Experimenteren met nieuwe mogelijkheden en tools is helemaal zijn ding, “learning by doing”.

Op donderdag 25 juni zal Björn Bouwmeester zijn case van Heembouw over Social media marketing presenteren.

Hannie Derks

Hannie Derks is een bevlogen en ervaren marketeer in de business-to-business en non-profit wereld.  Met haar eigenHannie Derks bedrijf (Hanniebal Marketing & Research) adviseert ze sinds 2001 bedrijven over de te volgen strategie en de in te zetten communicatie, vaak gebaseerd op (kwalitatief) marktonderzoek onder stakeholders (o.a. medewerkers, potentiële / bestaande / verloren klanten, leveranciers). Het vertolken van de strategie naar een duidelijke positionering om intern draagvlak te creëren en extern klanten te trekken is steeds weer een belangrijke uitdaging.

Hannie heeft een opleiding afgerond aan de HEAO, daarna heeft ze internationaal ondernemerschap gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Utrecht en haar kennis aangevuld met postdoctorale studies op het gebied van marketing (o.a. Nima-C), communicatie en onderzoek. Ze heeft diverse bedrijven gehad en werkt momenteel voornamelijk voor de industriële sector en in het onderwijs. Ze is tevens lid van de Raad van Toezicht en Auditcommissie van Savant Zorg, één van de grootste zorgorganisaties in de regio.

Op donderdag 25 juni zal Hannie Derks haar Inbound marketing case over het Summa College presenteren.

 

Klik hier om je aan te melden voor de Masterclass.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *