Content Marketing? Bij Rosian Custers zit het in de genen!

rosian custersRosian Custers is 25 jaar, sportief en reislustig, en weet exact wat zij wil; namelijk klanten verleiden met content marketing. Is het niet voor het bedrijf Arte waar zij enkele dagen per week voor werkt, dan wel is het wel voor haarzelf en voor haar klanten. Rosian komt uit een familie met veel ondernemers en ja je raadt het al, dan kun je zelf natuurlijk niet achterblijven en ga je ook een eigen bedrijf starten. Tijdens haar studie Marketing & Communicatie had ze al een minor ondernemerschap gevolgd, waardoor zij ook van die kant al prima wist wat ondernemerschap inhoudt.

Deze blog is huiswerk van Anne van Otterlo voor de Masterclass Inbound Marketing

De kans om een eigen onderneming te beginnen pakte zij anderhalf jaar geleden toen ze de mogelijkheid kreeg om voor drie dagen in de week bij Arte aan het werk te gaan. Daardoor kreeg Rosian de ruimte om haar eigen droom te verwezenlijken:

Rosian Custers Content Marketing

Met haar eigen bedrijf helpt ze graag de kleine ondernemer. Zoals bijvoorbeeld de vakbekwame ZZP-ers die geen tijd en middelen hebben om online vindbaar te zijn. Storytelling vindt Rosian daarbij heel belangrijk. Door echte en authentieke verhalen te schrijven over haar klanten, zorgt ze dat deze ZZP-ers, zonder mensen iets op te dringen, online kunnen opboksen tegen de grotere bedrijven. Ze vind het geweldig om op deze manier voor haar klanten bezig te mogen zijn.

Arte

Door haar enthousiasme over haar eigen bedrijf zou ik bijna nog vergeten dat ze er nog een baan naast heeft, namelijk als marketeer bij Arte.

arteArte is een bedrijf dat oorspronkelijk is begonnen met de verkoop van natuurstenen aanrechtbladen. Inmiddels zijn de activiteiten naast Keukens, dankzij de verwerking van materialen zoals composiet en glas, uitgebreid naar Projecten. De branche waarin Arte vertoeft is nogal traditioneel ingesteld, waardoor het voor Rosian een mooie uitdaging is om het bedrijf van Outbound Marketing om te turnen naar Inbound Marketing. Stapje voor stapje maakt ze daarin vorderingen, maar dat gaat gezien haar passie voor content marketing en natuurlijk inbound marketing helemaal goedkomen. Daar ben ik helemaal van overtuigd.

Masterclass Inbound Marketing

Wat brengt Rosian naar de Masterclass Inbound Marketing? Thought Leadership, in normaal Nederlands ‘kennisleiderschap’ genoemd, is één van de aspecten binnen Inbound Marketing waar Rosian graag meer over wil weten. Dankzij de inspirerende presentatie van Edwin Vlems heeft ook dit onderwerp geen geheimen meer voor Rosian.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *