Inbound marketing zet klantbenadering in West-Brabant op zijn kop

inbound marketing bij WSP West Brabant

‘Wachten tot de werkgevers vanzelf komen’

Werkgevers maar bestoken met mailtjes en telefoontjes werkt niet meer. Je zult ze moeten verleiden met informatie en emotie: inbound marketing. WSP West-Brabant heeft er goede ervaringen mee.

Chanine RamsaranChanine Ramsaran is regionaal bedrijfsadviseur Groothandel bij UWV en eigenlijk altijd met haar werk bezig, leren van een blog op de website van werkgeversservicepunt West-Brabant. Ook als ze de weekendboodschappen doet bij de Albert Hein en merkt dat in het vak van de spaghetti geen spaghetti ligt, maar penne. In het schap van de penne ligt macaroni en in het schap van de macaroni ligt fussili “Nou ken ik nog een Wajongere die heel erg nauwkeurig kan werken. Die zou dit schap uitstekend en foutloos kunnen vullen”, schrijft ze in de blog. “Misschien toch de manager eens bellen.”

Tips

  • Stop met werkgevers te bestoken met mailtjes en telefoontjes.
  • Wacht tot werkgevers er zelf aan toe zijn om contact op te nemen.
  • Bedenk bij iedere actie wat een werkgever graag zou willen horen en weten.
  • Investeer in vindbaarheid en het toevoegen van waarde in de vorm van kennis of emotie.
  • Ondersteun en faciliteer medewerkers bij de nieuwe manier van werken.

Lees het complete artikel >

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *